prodloužení 124

Vložit nový příspěvek

17.3.2013

prodloužení 124

17.3.2013 13:10 vložil Oldřich Štros

Dobrý den , napadlo mne možná šílené řešení, ale co se pokusit prodloužit 124 ulicí Na Jarově a pak ji vést Koněvovou a ukončit třeba Pod Šancemi. Bylo by to levnější a stanice Habrová se nijak zvlášt neposune.


Reagovat  Reagovat s citací


Skromnosť! Jediná možná cesta!

19.8.2013 18:54 vložil oto

Skromnosť! Jediná možná cesta!


Správa z tlače zo dňa 3.8.2013: Ďalšia vlna horúčav bude dlhšia a intenzívnejšia ako všetky doterajšie v tomto lete. Niektorým ľuďom však podľa klimatológov stále nedochádza, že je to závažný problém. Globálne otepľovanie je totiž možno väčšie zlyhanie ľudstva ako svetové vojny, no krajiny a jednotlivci tomu nevenujú pozornosť.

Viac sa dozviete na: http://kusvetlu.blog.cz/1308/skromnost-jedina-mozna-cesta


Reagovat  Reagovat s citací


Smutná nevedomosť o zmysle života

24.11.2013 15:20 vložil omar

Smutná nevedomosť o zmysle života


Všetky generácie obyvateľov tejto zeme, nasledujúce jedna za druhou sa javia ako jedna veľká štafeta nevedomosti. Nevedomosti o tom najdôležitejšom, čo v živote človeka vôbec jestvuje. Nevedomosti o skutočnom zmysle a účele vlastného bytia.

Viac sa dozviete na: http://smilan.bloger.cz/_/Smutna-nevedomost-o-zmysle-zivota


Reagovat  Reagovat s citací


Re: prodloužení 124

20.4.2017 13:50 vložil Marta Stiegler

jarovan napsal

Dobrý den , napadlo mne možná šílené řešení, ale co se pokusit prodloužit 124 ulicí Na Jarově a pak ji vést Koněvovou a ukončit třeba Pod Šancemi. Bylo by to levnější a stanice Habrová se nijak zvlášt neposune.
Dovolte mi reagovat na linku č. 124. Tuto linku využívám denně a nevím kdo zajišťuje jízdní řád.
Sídliště Jarov se nám kapku rozrostlo a autobusy bývají tak naplněné, že je problém se do nich vůbec dostat. Hlavně v zimném období, kde nás omezují lidi z domova pro soc.slabé / bezdomovci (smrad, chrchlání, hádky, hlučnost). Možná by se mělo zamyslet, zda je na místě, že část dopravy končí na Želivského a pouze vymezená trasa jede do Habrové. Nyní se nám posunula zástavka od tabáku o další 300 m. Na to nadává tolik lidí, že tohle mohl vymyslet pouze člověk co tam nebydlí a veze si zadek v autě. Zástavka byla mnoho let na tomto místě, uvítala bych návrat zástavky na toto místo. Tady chápu, že je tady nová oblast bytů, tam by klidně mohl zajíždět miniautobus č. 155, jakožto bylo v létě 2016.

Zatím pro obyvatelé není děláno nic ze strany Prahay 3. Je smutné se dívat, jak za 28 let je vše stejné, pouze se vytvořili modré zóny a to co nyní parkuje na Malešické u penny marketu na trávě je děs. Zrušený přechod, lidi co skáčou mezi auty, smutné.

Mé slova moc nepomůžou, ale snad stojí za úvahu.


Reagovat  Reagovat s citací


Vložit nový příspěvek

DISKUSE

Vizualizace Smíchov vs. Nákladové nádraží

Dnes zveřejněné vizualizace nové čtvrti na Smíchově mě opravdu nadchly. Kvalitní architektura, hmotové členění na klasické domovní bloky, atmosféra města. Poté jsem skoukl znova ...
pokračování

doplnění

Vyslovuji uznání redakční radě Kauzy 3 za zveřejnění článku a nezpochybňuji právo redakce na vlastní vyjádření. Článek doplňuji o konstatování, že již v minulosti ...
pokračování

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žádná škoda

https://zpravy.aktualne.cz/regiony/praha/zizkovske-nadrazi-je-mrtve-at-zije-zizkov-city/r~i:gallery:18837/r~i:photo:356452/ dělal na to urbanistickou studii tak nějaký vztah k tomu musel ...
pokračování

Re: To je na zalobu

A proč se tedy cykloobousměrky začaly zřizovat? Pominu-li fakt, že by náhodou při zjednosměrňování komunikace kvůli parkování plánovač nezapomněl na nemotorovou dopravu, která ...
pokračování

Re: Re: Re: Re: Re: Žádná škoda

Koukám na barák CG u Muzea a musím uznat, že to je slušný standard. Kéž by jejich ostatní realizace byly taky takové. Možná moje paměť možná nesahá tak daleko jako Vaše, ale co ...
pokračování

Nejčtenější

Příjemnějším a bezpečnějším ulicím Prahy 3 brání ideologické předsudky koaličních stran

V listopadových Radničních novinách vychází manipulativní, až propagandistický text varující před cykloobousměrkami na území Prahy 3. Na dalších řádkách vysvětluji, v čem je problematický, a proč se vládnoucí žižkovská koalice svou dopravní politikou řadí mezi konzervativce z minulého století. Podpora cyklistiky ve městě je podporou přívětivějších ulic pro ...
pokračování

Radnice jedná s vlastníkem o osudu telefonní ústředny na Olšanské. Je to dobře, nebo špatně?

Není tajemstvím, že letos v březnu se stal Central Group novým vlastníkem telefonní ústředny v Olšanské ulici. Celý technologický areál včetně dominantní vysílací věže koupil od společnosti Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN), která se jej zbavila coby morálně zastaralého a pro další provoz nevyhovujícího. Radnice by ráda developera v jeho plánech ...
pokračování

Otevřený dopis pro Alexandera Bellu

Vážený pane místostarosto, obracíme se na Vás jako Zelení, ale současně i jako občané a občanky Prahy 3, kterou ve své funkci reprezentujete, s žádostí o stažení videa, které jste na svém facebooku uveřejnil 9. 11. tohoto roku.
pokračování